Pàgines

divendres, 1 de març del 2013

Idees per decorar amb macramé

Qui ha dit que el trapillo només es faci servir amb ganxet? Cada vegada van sorgint noves idees i aplicacions per aquest material de moda. A mi feia temps que em rondava pel cap fer un "penja-testos" de macramé. Recordo que de petita n'hi havia un a casa que em tenia el cor robat.
I avui, que fa aquest dia tan tonto, he decidit iniciar-me en aquesta tècnica. Bé, tampoc es pot dir que en fos una novata. De seguida que m'he posat a buscar tutorials m'he adonat que la cosa no s'allunya massa de la tècnica que feia servir quan feia braçalets i els venia amb els meus germans...
En tot cas, un cop decidit el model (n'he buscat un de senzillet i amb pocs tipus de nusos per començar) m'he posat a buscar el material per a fer-lo. Primer havia pensat amb corda de cotó, que és com s'acostumen a fer. Però després m'he enrecordat que tenia restes d'una bobina de trapillo d'un color cru que hi podria anar perfecte. I crec que l'he encertada.
Us en deixo un parell de fotos fetes de mala manera amb el mòbil (m'he quedat sense càmara temporalment) perquè veieu com queda a l'habitació. La veritat és que no estem gaire acostumats a tenir decoració que baixi del sostre cap avall i crec que és una bona solució quan no tens gaire espai, el terra queda lliure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada